HUISREGELS

HUISREGELS

Persoonlijke gegevens:
-Als nieuwe patiënt dient u een geldig legitimatiebewijs en uw verzekeringspasje te overhandigen tijdens de eerste afspraak. (ook voor kinderen)
-Wijzigingen in uw persoonlijke gegevens , zoals adres, telefoon, e-mail etc. dient u zo spoedig mogelijk aan ons door te geven via info@tegekkebekkies.nl 
-Na acceptatie van uw inschrijving en voor uw eerste bezoek verzoeken wij u een vragenlijst in te vullen met betrekking tot uw gezondheid. Deze lijst dient u volledig en naar waarheid in te vullen Dit, om mogelijke complicaties te voorkomen.
-Wijzigingen in uw gezondheid en medicijngebruik dient u altijd aan ons door te geven.

Afspraken
-Wij werken in onze praktijk uitsluitend met behandelingen volgens afspraak.
-Gelieve, i.v.m. doorloop van onze planning, niet eerder dan 15 minuten maar uiterlijk 5 minuten voor uw afspraak aanwezig te zijn.
-Alle afspraken dienen tenminste 48 uur van tevoren worden afgezegd. Bij niet óf niet tijdig afzeggen van uw afspraak zult u de eerste maal een waarschuwing ontvangen. De 2e maal brengen wij de geplande behandeling in rekening. De 3e maal verdubbelen wij dit bedrag en kunnen wij u uitschrijven.
-Wij doen ons best om de wachttijden zo kort mogelijk te houden, maar dit is helaas niet altijd mogelijk. Uw begrip hiervoor.
-Iedereen wil graag na schooltijd komen. Dat begrijpen wij. Helaas is dit niet altijd mogelijk omdat wij op reguliere werktijden werken en de kinderen die bij ons komen bijna altijd net een beetje extra aandacht nodig hebben. Wij vragen dan ook begrip van u als ouder, dat het zou kunnen dat u zelf zorgverlof op uw werk zou moeten opnemen of uw kind wat eerder van school zal moeten halen wanneer er op korte termijn een behandeling plaats moet vinden.
-Wij sturen voor elke afspraak 2 x een herinnering per e-mail naar onze patiënten. Dit is een gratis service die wij verlenen aan onze patiënten, waar geen rechten aan kunnen worden ontleend. Mocht het voorkomen dat u geen herinnering van ons ontvangt, dan betekent dit dus niet dat uw afspraak niet zou doorgaan. U bent nog steeds zelf verantwoordelijk voor het noteren van de afspraak in uw agenda.

Betalingen:
Alle facturen voor volwassenen worden verzorgd door Anders Medical Factoring bv (https://www.tegekkebekkies.nl/grote-mensen/vergoedingen). Nota’s van kinderen worden rechtstreeks bij de verzekering gedeclareerd. Zorg er dus voor dat wij de juiste verzekering in ons bestand hebben staan. Krijgen wij dit niet door dan zal de nota worden afgewezen en ontvangt u alsnog de nota zelf. Deze zult u dan ook zelf bij uw verzekering moeten indienen en aan ons moeten betalen. Geeft u daarna alsnog de juiste verzekering aan ons door zodat de nota in het vervolg rechtstreeks gedeclareerd wordt.

Mondzorgpraktijk Te Gekke Bekkies is een niet gecontracteerde zorgverlener. Wanneer u als patiënt een natura polis heeft dan kan er sprake zijn van hogere kosten voor behandelingen uit de basisverzekering

Spoedgevallen
-Als u of uw kind pijnklachten heeft neem dan direct contact op met onze praktijk via 010-8403626 of via Whatsapp: 0615478947
-Als u ’s morgens vóór 10:30 uur belt doen wij ons best om u nog dezelfde dag te helpen. Houdt u er alstublieft rekening mee dat uw voorkeurstijd waarschijnlijk niet vrij is. Ook kan het zijn dat uw behandelend tandarts die dag geen ruimte heeft of niet aanwezig is. U wordt dan door de andere tandarts binnen onze praktijk geholpen.
-Buiten de praktijkuren is er een avond- en/of weekenddienst. Deze is uitsluitend bedoeld voor zeer ernstige pijnklachten zoals bloedingen en/of trauma. U kunt hiervoor contact opnemen met Dental 356: 085-1051760 
www.dental365.nl
Is er sprake van een minder dringende klacht dan zullen wij u zo spoedig mogelijk proberen te helpen. Indien dit door drukte in de praktijk niet op dezelfde dag lukt, zullen wij u op een ander tijdstip inplannen.

Tanden poetsen voor uw afspraak
-Was u niet in de gelegenheid voor het bezoek aan onze praktijk uw tanden te poetsen? Geen probleem! U kunt dan in onze poetshoek uw tanden uw tanden poetsen. Zo wordt het werk voor ons een stuk plezieriger! Gelieve de poetshoek weer schoon achter te laten voor de volgende patiënt. Heeft uzelf een afspraak bij de tandarts of mondhygiënist willen wij u vriendelijk verzoeken een half uur voor een behandeling niet te roken.

Roken/eten/drinken ?
-Roken, eten en drinken is in de praktijk is niet toegestaan. Indien u buiten rookt verzoeken wij dit niet direct voor de entree te doen en wilt u uw sigaret niet op de grond uitmaken? Wilt u na het roken of eten even uw tanden poetsen indien u nog een afspraak bij de tandarts of de mondhygiëniste heeft?

Mobiele telefoon
-Wij verzoeken u uw mobiele telefoon even op stil of uit te zetten tijdens uw afspraak bij de tandarts of mondhygiënist.

Wachtkamer
U kunt bij binnenkomst in de wachtkamer plaatsnemen zonder u te melden. Wij halen u naar binnen zodra u aan de beurt bent. Wij willen u vriendelijk verzoeken om in de wachtkamer rekening te houden met andere bezoekers. Het kan voorkomen dat er kinderen in de behandelkamer aanwezig zijn die het erg spannend vinden. Herrie vanuit de wachtkamer helpt deze kinderen niet om te ontspannen.

Tot slot
-Wij zijn erg blij met suggesties, ideeën, op- en/of aanmerkingen naar aanleiding van een behandeling of andere zaken.